sunnuntaina, lokakuuta 30, 2005

turvassa lusikassa

Tulihan baariteltua ihan pidennettyyn tappiin saakka ja nukuttua sitten koko tämä päivä. Onneksi pilekumppanikin on lahjoittanut kokopäivän unimasalle, joten ei ole itsellänikään ihan niin huono omatunto.

Eilisen illan saldo oli runsain mitoin silmän iloja ensimmäisessä baarissa. Toisessa baarissa elähtänyt keltahampainen, rahoillaan ja autoillaan seuraa yrittänyt saada herra. Ja myös pari sormus nimettömässä yöseuraa vongannutta nuortamiestä. Lobbaajalta saatu harmaa Niinistö-silikoniranneke. Paljon naurua ja aika monta siideriä. Sekä ihan kiva hyvän yön suukko.

Suukottaja olisi halunnut seuraa yöksikin, mutta ei itsestäni tuntunut hyvältä idealta. Joten ihan yksikseni painuin aamutunneilla pehkuihin. Ja tyytyväinen olen päätökseeni. Vaikka läheisyyttä ja seksiä kaipaankin, niin melkoisesti enemmän kipinää saisi suukot synnyttää ennen kuin viereeni otan.
Ihan tarpeeksi olen kokenut epämiellyttäviä aamuhetkiä, nukkuvaa näytellen ja toivoen, että toinen älyää ottaa ovet. Ja ihan tarpeeksi olen myös pahaa mieltä aiheuttanut, toisella olessa enemmän ihastusta pelissä kuin minulla. Ei vaan tunnu enää minun jutulta nuo hetkelliset läheisyyden tuojat.

Haluan enemmän. Haluan molemminpuolista ihastusta, perhosia vatsassa, kylmänväreitä kosketuksesta, jalat veteläksi laittavia suudelmia ja toisen ajattelemisesta nousevan hymyn huulille. Haluan molemmat huomioon ottavaa nautinnollista seksiä, läheisyyttä ja hellyydenosoituksia. Haluan ihmisen jonka kanssa voi käpertyä lusikkana unelle ja tuntea olevansa turvassa.

Olen vaativa, tiedän. Mutta minulla on siihen oikeus.