keskiviikkona, heinäkuuta 06, 2005

tehoton tehokas

Kiireisen työkevään jälkeen on vaikea sopeutua siihen, että enää ei olekaan niin kiire. Ehtii jopa ajatella mitä tekee ja tehdä asiat rauhassa loppuun asti kenenkään keskeyttämättä ajatusta jopa kokonaiseen tuntiin.
Ehtii myös olla tehoton ja saada itsensä kiinni lasittuneinen katsein ulos tuijottamisesta tai surffailusta ihan muilla kuin työhön liittyvillä sivuilla. Sallittua kai sekin joskus, väliaikaisen satunnaisesti.

Täytyy silti todeta, että vaikka onkin välillä ihanaa tehdä hommia niin, ettei kukaan hengitä koko ajan niskaan ja muistuttele umpeutuvista aikarajoista, niin silti väitän olevani tehokkaampi kiireessä. Tunnen jotenkin saavani enemmän aikaan ja nautin niistä hetkistä, kun kaikki tuntui kaatuvan päälle ja tunnit loppuvan vuorokaudesta, mutta loppupeleissä kaikki asiat kuitenkin asettuvat paikoilleen ja järjestykseen. Tulee sellainen että-mä-olen-hyvä fiilis ja kukapa sellaisesta hyvästä minästä ei tykkäisi.

----------

Minulla on uusi, kauan kaivattu
rakas. Se ei ole ihan sellainen mitä olen tässä viime viikot hinkunut, mutta reenataan nyt tällä ja vaihdetaan sitten omien kykyjen parantuessa taidoiltaan parempaan.
Tästä eteenpäin se tulee mukanani ihan kaikkialle eli sori vaan kaikki valokuvassa esiintymistä inhoavat ystävät ja toverit, teille on juuri syntynyt ihan ikioma paparazzi.

Uuden kullan ansioista pääsen myös hyvällä syyllä palauttamaan mieleeni, että mitä kaikkea minä osasinkaan sillä PhotoShopilla tehdä. Vinkeää.

3 Comments:

At 6:16 ip., Anonymous Ilkka said...

Onneksi olkoon uuden suhteen johdosta! Toivotaan paljon hauskoja yhteisiä hetkiä :-) Laitahan kuvia esille johonkin kun saatte mieleistä tulosta aikaan.

 
At 1:01 ap., Blogger auringonkukka said...

Oi kiitos! Olen aivan täpinöissäni. Tänään jo ensiaskeleitamme otimme, mutta tuloksena ei ollut vielä mitään julkaisukelpoista.
Reissusta olisi tarkoitus saada jotain hyviäkin otoksia aikaiseksi eli niitä saatat sitten jopa nähdä :)

 
At 1:30 ap., Anonymous Anonyymi said...

Hahah, my laptop kaatui kun olin sivuja viime kerralla olin täällä. Ja viimeisen 2 kuukauden aikana olen etsinyt tätä weblog, niin kiitollinen olen paikalla vielä kerran! : D

 

Lähetä kommentti

<< Home