perjantaina, heinäkuuta 01, 2005

Esterille

Kuulehan Esteriseni. Sovitaanko nyt niin, että se jonka olen siellä pilven reunalla suututtanut, siis juuri se joka käskee sinun tyhjentää varastosi juuri silloin, kun minä olen keskellä ei mitään suojaa, sateenvarjotonna. On nyt kostonsa saanut. Jookos.

Eilen päästelit ensin varastosi niskaani aivan yllättäen ja koska se ei epäilemättä ollut tarpeeksi *sööörprais*, niin ryöpsäytit vielä toisen lastin myöhemmin oikein rakeiden kera päälleni. Niin kuin kaupanpäälle, jos en vielä ollutkaan tarpeeksi märkä. Ei siinä mitään, juurihan pääsin kehumasta että sade on ihan kiva juttu. Oma moka siis. Mutta yritä nyt ****lauta tajuta, ettei se ole kivaa silloin kun tarkoituksena on käydä vähän shoppailemassa ja vaatteita sovittelemassa. Se puuha ei ole kovin mukavaa, jos olo on kuin juuri vaatteet päällä järveen heitetyllä. Ei ole kiva, ei.

Ja tänään. Tänään olin valmistautunut sinun yllätyksiisi sateenvarjolla. Hahaa, ähäkutti kattimies, päihitimpäs. Mutta, mutta. Sinäpä olitkin liittoutunut ystäväni auringon kanssa ja annoit hänen huijata minut jättämään sontsan autoon. Ja sitten sinä iskit taas, keskellä paljasta katua, ei yhtään pelastavaa katosta lähimailla. Ja sama olo oli taas kuin eilen, uitettu rotta. Ja kiukkuinen kuin mikä. Vielä minä sinulle näytän rakas Esteri.

1 Comments:

At 2:53 ap., Blogger sea said...

Mäkin olin kaupungilla kun rakeet iski, onneksi olin just menossa asematunneliin. :)
Kesä kuivaa sen minkä kastelee? *juoksee karkuun* ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home